Jennan kamera lauloi taas eräänä loskaisen harmaana talvipäivänä (maailman kaunein kuvaus-sää, ja -kohde..).


Ralli-Riesa:


Kukkuu!:



Kauniita...

..ja vähemmän kauniita poseerauksia:


Ja vertailun vuoksi:
Riesa 3kk: "Apua, oon järvessä. Nostakaa."


JA Riesa 11kk: "Apua, oon hangessa. Nostakaa.'"


(se oli oikeasti jumissa tuolla, varmaan puolen metrin syvyisessä kuopassa lumihangessa..)

Kommentit